Thursday 17 September 2015

Bagaimana untuk menghilangkan fibroid tanpa pembedahan

Posted By: Unknown - 00:00

Bagaimana untuk menghilangkan fibroid tanpa pembedahan – kaedah semula jadi untuk merawat ketumbuhan rahim


Jika anda ingin tahu bagaimana untuk menghilangkan fibroid tanpa pembedahan, maka terdapat beberapa protokol yang mudah anda boleh digunakan untuk mengurangkan gejala-gejala dan mengurangkan saiz fibroid diri mereka sendiri. Ramai wanita terutamanya mereka yang berada dalam peringkat premenopausal mereka akan cenderung mempunyai fibroid.

Fibroid rahim atau fibromyoma adalah tumor atau ketulan yang terdapat dalam rahim. Mereka yang biasanya tidak berbahaya atau noncancerous. Malah, anda mungkin tidak tahu bahawa anda mempunyai fibroid rahim yang kerana ia tidak menunjukkan gejala-gejala kebanyakan masa.

Estrogen berlebihan dikenali untuk menyumbang kepada pembangunan fibromyoma dan ini adalah salah satu sebab-sebab yang mereka berkembang pada tahun-tahun premenopausal-pada masa itu apabila tahap estrogen yang tinggi.

Walaupun fakta bahawa mereka adalah jarang berbahaya, ramai wanita cuba untuk belajar bagaimana untuk menghilangkan fibroid tanpa pembedahan untuk menghapuskan yang menyakitkan dan sering melemahkan gejala-gejala yang menjejaskan kualiti kehidupan mereka.

Gejala-gejala yang biasa termasuk kejayaan pendarahan, kedatangan haid yang berat, sakit pelvis dan lain-lain. Ia juga boleh menjejaskan dan menolak organ-organ sekitarnya yang lain di dalam badan, terutamanya jika mereka adalah sangat besar atau jika terdapat beberapa ketumbuhan. Kaedah semula jadi adalah satu alternatif yang hebat untuk pembedahan, yang, yang terbaik, biasanya hanya penyelesaian sementara. Kunci untuk menghilangkan fibroid tanpa pembedahan adalah untuk menghapuskan punca menyebabkan, KDCA lagi pertumbuhan dan pembangunan.

Mungkin anda telah mendengar mengenai teknik-teknik mengurangkan tekanan atau mungkin telah membaca maklumat dalam talian dan sumber-sumber lain seperti Kesihatan, majalah dan buku-buku kesihatan. Perkara dengan tekanan adalah bahawa ia menyumbang kepada ketidakseimbangan hormon, khususnya peningkatan tahap estrogen walaupun hormon lain sama ada kekal atau telah berkurangan dalam jumlah. Itu sebabnya walaupun anda tidak lagi di peringkat premenopausal tetapi jika anda sudah berasa tekanan dalam situasi tertentu, anda boleh membangunkan fibroid dalam rahim anda. Ini adalah kerana peningkatan estrogen dalam badan anda. Apa yang anda boleh lakukan adalah mengurangkan atau lebih baik lagi, menghapuskan tekanan itu dengan melakukan beberapa teknik mengurangkan tekanan seperti yoga, urut terapi, Akupunktur, aroma terapi, meditasi dan visualisasi.

Apabila melihat bagaimana untuk menghilangkan fibroid tanpa pembedahan, anda mungkin telah mencari ubat-ubat herba. Anda boleh cuba menggunakan herba seperti chasteberry, burdock toot dan susu thistle. Ubat-ubatan ini adalah tulen dan semulajadi dan dikenali sebagai rawatan yang berkesan untuk pelbagai penyakit dan komplikasi kesihatan. Terdapat banyak remedi herba yang lebih banyak yang anda boleh gunakan untuk mengurangkan saiz fibroid rahim anda serta melegakan Sesetengah gejala sakit dan ini adalah terbaik digunakan sebagai sebahagian daripada strategi keseluruhan semulajadi.

Jika anda benar-benar ingin tahu bagaimana untuk menghilangkan fibroid tanpa pembedahan, anda harus memuatkan sehingga buah-buahan yang berwarna cerah dan segar serta sayur-sayuran hijau gelap. Walaupun anda tidak mempunyai fibroid masa ini, buah-buahan dan sayur-sayuran akan mempunyai satu kesan pencegahan. Walaupun kebanyakan fibroid Benigna, beberapa mungkin menyebabkan gejala-gejala dan komplikasi yang tidak diingini. Jika anda sudah mempunyai fibroid dalam rahim anda, diet yang tinggi dalam makanan segar organik iaitu tanpa bahan tambahan boleh sangat berguna.

Jika anda mahu strategi yang dicuba dan diuji untuk membantu anda belajar bagaimana untuk menghilangkan fibroid tanpa pembedahan, maka terdapat satu sistem menyeluruh yang memberi jaminan kepada anda fibroid mengecut dan menghilangkan semua gejala.



*Sumber 

About Unknown

Optiberry dan OptiPlus ialah campuran unik daripada ekstrak bluberry liar, strawberry, cranberry, bilberry liar, elder dan biji raspberry. Ia dikenali atas sifatnya yang dapat meningkatkan kesihatan dengan kandungan anthocyanin yang tinggi. Setiap ekstrak berry memiliki sifat fisiologi dan biokimia yang unik, mempunyai fungi yang berbeza dan mendatangkan pelbagai manfaat untuk kesihatan.

Antara berry yang terpilih, Optiberry dan OptiPlus mempunyai kandungan anthocyanin yang bertahap piawai termasuk malvidin, cyanidin, delphinidin dan petunidin dalam nisbah aktif biologi.

OptiPlus dihadirkan didalam bentuk "Sachet" dan ianya mempunyai kekuatan 3x ganda berbanding Optiberry yang hadir dalam bentuk tablet.


KAMI HADIR UNTUK MEMBERI PILIHAN TERBAIK UNTUK KESIHATAN ANDA
Produk Optiplus & Optiberry TIDAK bertujuan MERAWAT atau MENYEMBUH sebarang penyakit.
PRODUK INI ADALAH MAKANAN TAMBAHAN DAN IA SESUAI DIJADIKAN IKHTIAR ALTERNATIF SELAIN DARI MENDAPATKAN RAWATAN HOSPITAL & NASIHAT DOKTOR.
Jadikan ini sebagai sebahagian usaha kita untuk sihat kerana kuasa PENYEMBUHAN DAN NIKMAT KESIHATAN tetap di tangan ALLAH SWT.
(kesan ke atas setiap individu mungkin berbeza)

Anda boleh menghubungi saya melalui :

012 - 356 3720

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2015 i OptiPlus Sihat 4u

Designed by | Distributed By Gooyaabi Templates | Edited Design and developed by Puteri Grocer